15 Aralık 2010 Çarşamba

Bir Yaşam Koçu'unun Gördükleri ve Tavsiyesi...

Sonunda Yaşam Koçluğu eğitimimin son modülü başlıyor. Sabırsızlıkla ICF ( Uluslararası Koçluk Federasyonu ) üyesi bir koç adayı olması heyecanını yaşıyorum. 100 saatlik Koçluk yapma şartı bile gözümde hiç büyümüyor. Yüzdüm yüzdüm sonuna geldim gibi. Enerji çekimi, evrensel metotların hepsi işe yarıyormuş bunu çok daha iyi gördüm.

Yaşam Koçu olmadan önce ne enerjiye ne de evrene inanan birisiydim. Hocamın ilk sözü sen yaptığın listelerin işe yaradığını gördükçe şaşıracaksın ve hatta gözlerine bile inanamayacaksındı; oysaki bir Yaşam Koçu buna hiç şaşırmaz zaten beklediği budur demişti. İlk başlarda listemdeki maddelerin işe yaramasını ve bu kadar çabuk olmasına çok şaşırıyordum. Şimdi danışmanlık yaptığım kişilerin listelerinin gerçekleşmesini çok normal bir şekilde karşılıyorum. Gerçekten de benim Koçumun dediği gibi bir Yaşam Koçu buna şaşırmaz beklediği gerçekten de buymuş. Şuanda çok daha rahat görüyorum.

Hadi bakalım şimdi herkes hayatlarının her alanındaki ( iş, ev, ofis ve bunların içerisindeki her şey. ) enerji kaçaklarını kapasınlar. İlk olarak enerji kaçaklarınızın neler olduğunu belirleyen bir LİSTE yapın. Sonra bu listede ki maddeleri tek tek hayatınızdan çıkarın. Sonunda ne mi olacak? Evrenin size göndereceği yoğun bir pozitif enerjisi olacaktır. Bu size yeni bir iş, mutlu bir ilişki, belki de yeni bir ilişki, daha başarılı bir yaşam ve hatta daha fazla MADDİ ve MANEVİ bir yaşam gönderecektir. İster inanın ister inanmayın; ama yaşamınızda gerçekten de ENERJİ KAÇAKLARINI tıkamazsanız. Evren size hiçbir konuda yardımcı olamaz. Daha fazla fırsat kaçırmamak için elinizi çabuk tutun.

Bir Yaşam Koçunun Günlüğüne dair…

Sevgilerimle

Hiç yorum yok: