31 Temmuz 2012 Salı

EAGLE THE DREAMER’S JOURNAL WITH THE OTHERS...



Böyle hani arkadaş ortamında tanışırsın ve sonra bir tane özeli çıkardı ve onunla her zaman birlikte olacağını zannedersin ya çocukluğunda. İşte ben de o zamanlardaki gibi olacak sanmıştım ve şamanların ruhsal hayvanlarını içlerine soktukları gibi içime sokmuştum onu. Öyle ki haftada en az 3 gün görüşür olmuştuk. Bu da ayrı bir destekliyordu o çocuksu heyecanı J

Tanıştığımız günden beri, Avustralya’ya taşınabilirim falan derdi; ama buna ne o derinden inanırdı o zamanlar ne biz. Belki de hiçbirimiz de inanmak istemezdik bu da varL Taaa ki 14.07.2012’ye kadar, sanki bir parçamı kaybetmiştim ya da böyle hayati bir organımızı almışlar gibi hissettik. AT en incesinden titretti sesini, AY ise kendini gizledi bulutların arkasına; ama hayat devam ediyordu, hem o tepelerde süzülen cesur, güçlü, yırtıcı ve muhteşem kartal için, hem de diğerleri için. Ayrılık vakti geldiğinde kendi duygusal modumdan çıkmak zorundaydım. Şimdi yazdığım kadar cesur davranamadım orada. Onu kucakladım ve içime çok kuvvetlice bastırdım. O da bırakmak istemezcesine sarmıştı beni. Ağlamadım, aslında ağlamanın bana çok yakıştığını ve çok güzel ağladığımı söylerdi AT; ama orada değil J Uçacak bir kartalı üzmemek adına ağlamadım. Ayrıldım ve yol boyunca kendimi koşu bandında hissettim. 10 dklık evimin yolu kilometreler gibi geldi ve tüm anılarımız birlikte bir film şeridi gibi gözlerimin önünden aktı gitti…



O gitti; ama bendeki izleri halen daha bıraktığı gibi devam etmekte, kendimle ilgili yaşadığım en büyük değişimleri ve farkındalıkları “Eagle The Dreamer’a” borçluyum. Bana tuttuğu ışık o kadar güçlüydü ki, halen daha en karanlık zamanlarımda beni aydınlatması için kullanırım onu… Bu kadar zaman sonra yazmaya karar vermemi sağlayan şeyde o ışıktır aslında… 


Belki çok klasik bir şey olacak; ama onun gidişi aslında bu günlüğün başlangıcı oldu. Evet bir günlük yazmaya karar verdim; ama bu diğerlerinden farklı bir günlük olacaktı. Benim kalemimden başkalarının hayatlarını anlatan bir günlük. Eksik parçalar da beni tetikleyecek bir defter ve konuydu, AT defteri, KARTAL ise konuyu bahşetti bana;) Artık her gün dolup taşan hikayeler burada can bulsun… 
Adı da EAGLE THE DREAMER’S JOURNAL WITH THE OTHERS…

Minnet Borçlu Olduğum
Eagle The Dreamer ve Horse
By Moon The Leader... 


Hiç yorum yok: